Rolki stożkowe są popularne w transporterach rolkowych, które pracują na łukach – zakrętach. Rolki stożkowe marki Rollex Systems mogą być wyposażone w pojedyncze, podwójne koło pod pasek zębaty, łańcuch rolkowy lub pasek poliuretanowy. Koła zębate mogą być umieszczone u dołu lub wierzchołka stożka rolki. Stożki – nakładki rolki stożkowej mogą być wykonane z tworzywa PCV, mieszanek gumowych, silikonowych lub poliuretanowych. Zadaniem tego typu rolek jest łatwe przemieszczanie towarów transporterem rolkowym w taki sposób by transportowany produkt nie zmieniał odległości między bandami bocznymi przenośników.
POMAGAMY W DOBRANIU ODPOWIEDNIEGO TYPU ROLKI TRANSPORTOWE
TEL. 698-625-532
Rozmiary typowych średnic stożków montowanych na rolkach transportowych.



Rolka grawitacyjna stożkowa.
Popularny model rolki stożkowej stosowanej na zakrętach transporterów grawitacyjnych pracujących na łukach. Rolki można wyposażyć w osie z gwintem wewnętrznym, gwintem zewnętrznym, osią na sprężynie, osią gładką lub frezowaną. Osie jak i łożyska mogą być standardowe lub nierdzewne.

Rolka transportowa z kapslem z podwójnym labiryntem zabezpieczającym łożysko.
Popularny model rolki stożkowej stosowanej na zakrętach transporterów grawitacyjnych pracujących na łukach. Rolki można wyposażyć w osie z gwintem wewnętrznym, gwintem zewnętrznym, osią na sprężynie, osią gładką lub frezowaną. Osie jak i łożyska mogą być standardowe lub nierdzewne. Rolka przeznaczona do pracy w transportach używanych w miejscach gdzie występuje duże zapylenie – zabrudzenie.

Rolka napędowa napędzana elastycznym paskiem.
Rolka przeznaczona do pracy na zakrętach w transporterach rolkowych napędzanych za pomocą elastycznych pasków zębatych.

Rolka stożkowa napędowa z pojedynczym kołem zębatym pod łańcuch rolkowy.
Rolka stożkowa używana i montowana w transporterach rolowych napędzanych za pomocą jednorzędowego – pojedynczego łańcucha rolkowego.

Rolka stożkowa napędowa z podwójnym kołem zębatym pod łańcuch rolkowym.
Rolka transportowa stożkowa przeznaczona do montażu w podajnikach rolkowych pracujących na łukach w których napęd jest przenoszony z rolki na rolkę za pomocą łańcucha rolkowego.
